Πολιτική επιστροφών

Επιστροφή προϊόντων
Η εταιρεία μας ακολουθεί πολιτική επιστροφής 30 ημερών, αρχής γενομένης από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από τον πελάτη. Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται μόνον κατόπιν γραπτού αιτήματος που αποστέλλεται στο hello@reviewme.gr, το οποίο συνοδεύεται από φωτογραφίες επιβεβαίωσης καλής κατάστασης προϊόντος. Προϊόντα που αποστέλλονται πίσω χωρίς προηγούμενη αίτηση επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά.

Το αίτημα επιστροφής προϊόντος θα λάβει έγκριση, τηρουμένων των χρονικών περιορισμών, μόνο σε περίπτωση που το προϊόν ή τα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση, πέραν της αρχικής τους και συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς τους. Με την έγκριση του αιτήματος επιστροφής του προϊόντος, αποστέλλεται email με τις απαραίτητες οδηγίες για την διαδικασία επιστροφής. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας συμβουλευόμενοι τα στοιχεία επικοινωνίας του site μας.

Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένα ώστε να μην υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους, ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής τους. Εάν το προϊόν επιστραφεί με χρέωση παραλήπτη, τότε το ποσό χρέωσης της μεταφοράς θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.

Επιστροφή και αντικατάσταση ελαττωματικών/λάθος προϊόντων
Στην σπάνια περίπτωση που στα παραδιδόμενα προϊόντα, αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν ή λάθος προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής.

Ο έλεγχος καλής λειτουργίας του προϊόντος θα πρέπει να γίνει από τον πελάτη άμεσα μετά την παραλαβή του και σε καμία περίπτωση μετά το πέρας 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο αποδεικτικό παράδοσης. Μετά το πέρας των 14 ημερών, η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Η αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων γίνεται άμεσα μετά το σχετικό αίτημα αντικατάστασης από τον πελάτη.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Αλλαγή προϊόντων
Σε περίπτωση ανταλλαγής προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να δημιουργήσει μια νέα παραγγελία, άμεσα μετά την επιβεβαίωση επιστροφής του αρχικού προϊόντος.

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η αποστολή των προϊόντων θα γίνεται με ευθύνη του πελάτη στην ακόλουθη διεύθυνση: Νερατζιωτίσσης 11-13, 15124, Μαρούσι Αθήνα. Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παραλαβής. Μπορεί να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier. Αν δεν δύνασθε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Με την παραλαβή του προϊόντος επιστροφής από την εταιρείας μας, πραγματοποιείται έλεγχος για την πιστοποίηση καλής κατάστασης. Εφόσον η επιστροφή εγκριθεί θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής του χρηματικού ποσού που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή εντός 10 εργάσιμων ημερών. Λόγω του ότι ενδέχεται να απαιτηθεί χρόνος από την τράπεζά σας ή την εταιρεία πιστωτικών καρτών για την επεξεργασία και τη δημοσίευση της επιστροφής, σε περίπτωση που η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δεν έχει ολοκληρωθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας συμβουλευόμενοι τα στοιχεία επικοινωνίας του site μας.

Αγορά προϊόντος από το εξωτερικό
Στην περίπτωση αποστολής της παραγγελίας σε χώρα έκτος Ελλάδος, τότε τα έξοδα αποστολής κατά την αλλαγή ή την επιστροφή προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση μη παραλαβής τα έξοδα μεταφοράς και τυχόν τελωνειακοί δασμοί και φόροι δεν επιστρέφονται.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων (Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας – Private label).